Zaloguj się
0
0

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty
Menu
  • Menu
    Wstecz
  • O nas
      • NASZA FIRMA
        • O firmie
        • 🫒 Dla planety
      • AUTORSKIE LINIE
        • Choco Maya
        • Ovocnie
        • Skład Praski Specyjały & Spirytualia
      • NASI PARTNERZY
        • Wine & Gifts Nobilia i Marek Kondrat polecają
        • Mielżyński Selection
        • Maxim’s de Paris
        • Kawa Pluton
        • J.A. Baczewski
        • Fabryka Porcelany AS Ćmielów
      • 2
        2
  • Nasza oferta
      • CAŁA OFERTA
      • PREZENTY NA DZIEŃ KOBIET
      • KOSZE WIELKANOCNE
      • Cena
        • Do 50 zł
        • Od 50 do 100 zł
        • Od 100 do 200 zł
        • Powyżej 200 zł
      • NA OKAZJĘ
        • Kosze świąteczne
          • Prezenty bożonarodzeniowe
          • Prezenty wielkanocne
        • Prezenty na podziękowanie
        • Prezenty wielkanocne
        • Prezenty na przeprosiny
        • Kosze prezentowe na urodziny i imieniny
        • Kosze na rocznicę
        • Prezenty ślubne
          • Dla Pary Młodej
          • Dla gości weselnych
          • Dla rodziców i świadków
        • Prezenty na Baby Shower
        • Kosze prezentowe biznesowe
        • Prezenty na komunię i chrzciny
      • DLA KOGO
        • Kosze prezentowe dla kobiet
        • Kosze prezentowe dla mężczyzn
        • Kosze prezentowe dla dzieci
        • Kosze prezentowe dla rodziców
          • Kosze prezentowe dla mamy
          • Kosze prezentowe dla taty
        • Kosze prezentowe dla nauczycieli
        • Kosze prezentowe dla dziadków
          • Kosze prezentowe dla babci
          • Kosze prezentowe dla dziadka
        • Prezenty dla pasjonatów
      • POLECAMY
        Kufer Suweren J.A. Baczewski & Skład Praski Easter.
        Kufer Suweren J.A....
        391,00 zł
         Quick view
  • WIELKANOC
      • jslsjshhsd

      • jslsjshhsd

      • jslsjshhsd

      • POZNAJ OFERTĘ
      • 22
        22
  • KOLEKCJA ŚLUBNA
      • jslsjshhsd

      • jslsjshhsd

      • POZNAJ OFERTĘ
      • POZNAJ KATALOG
      • 22
        22
  • DLA FIRM
      • ZAREJESTRUJ SIĘ
        ZAREJESTRUJ SIĘ
      • TEL.: +48 22 647 90 27
        TEL.: +48 22 647 90 27
      • MAIL
        MAIL
      • KATALOGI
        KATALOGI
      • ZAREJESTRUJ SIĘ JAKO KLIENT HURTOWY

        Jeśli chcesz poznać naszą ofertę biznesową (sprzedaż od 20 sztuk)
        dla firm i agencji reklamowych ZAREJESTRUJ SIĘ jako klient hurtowy

        DLACZEGO WARTO?
        Główne korzyści względem oferty detalicznej:
        Atrakcyjne ceny i stały rabat dla dystrybutorów
        Najszersza oferta zestawów prezentowych na rynku
        Unikatowa oferta koszy dostępnych tylko dla klientów biznesowych
        Kompleksowa obsługa online – od zamówienia do wysyłki na wskazane adresy
        Podgląd aktualnych stanów magazynowych online

        Aby skorzystać z powyższych benefitów, ZAREJESTRUJ SIĘ i złóż zamówienie online
        lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Kontakt
  1. Strona główna
  2. Polityka prywatności

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych przez poprzez stronę internatową przez Administratora: SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chełmżyńska 180H 04-464 Warszawa
Polityka Prywatności obejmuje następujące strony internetowe administrowane przez SLODKIE:

https://www.slodkie.com/
https://www.nobilia.pl/
https://www.chocotext.com/
https://www.chocomaya.pl/
https://www.choco4mat.pl/
https://www.skladpraski.pl/
http://brandmesweets.com/
https://ovocnie.pl


W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zebranych przy korzystaniu ze stron Administratora.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie możliwe środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa.

I. Definicje:

Administrator – SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chełmżyńska 180H 04-464 Warszawa
Serwis – oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działający pod domeną
https://www.slodkie.com/
https://www.nobilia.pl/
https://www.chocotext.com/
https://www.chocomaya.pl/
https://www.choco4mat.pl/
https://www.skladpraski.pl/
http://brandmesweets.com/
https://ovocnie.pl
Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

II. Dane osobowe zbierane na stronie internetowej

  1. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych - Agnieszka Radtke, z którym kontakt możliwy jest poprzez następujący adres e-mailowy iod@slodkie.com lub poprzez adresy pocztowe: SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chełmżyńska 180H 04-464 Warszawa z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych.
  2. Podczas korzystania ze strony internetowej możemy przetwarzać dane osobowe użytkowników, takie jak:
    Imię i nazwisko,
    Numer telefon
    Adres e-mail
    Adres korespondencji.
  3. Dane osobowe są przetwarzane przez pracowników i współpracowników Administratora na podstawie nadanych upoważnień. Każda z osób, która została dopuszczona do przetwarzania danych osobowych została zapoznana z zasadami ochrony danych osobowych oraz zobowiązała się do zachowania w tajemnicy udostępnionych informacji.
  4. Dane osobowe mogą zostać powierzone podmiotowi zewnętrznemu, który wspiera Administratora przy realizacji celów przetwarzania min. obsługi marketingowej, obsługi poczty elektronicznej, hostingu, IT, obsługi administracyjnej, obsługi prawnej, doradczej.
  5. Administrator korzysta z usług jedynie profesjonalnych podmiotów, którzy gwarantują wykonywanie usługi na najwyższym poziomie oraz zapewniają bezpieczeństwo powierzonych informacji.
  6. W związku z realizacją transakcji elektronicznych dane osobowe Klientów, które są niezbędne do realizacji płatności internetowej, będą udostępniane Bankowi. Od dnia przekazania, administratorem tych danych osobowych będzie Bank. Aktualne i dostępne w Sklepie formy płatności są określone na stronie internetowej Sklepu.
  7. W związku z realizacją usługi zakupu online dane osobowe Klientów będą przekazane przewoźnikowi, który stanie się administratorem danych osobowych. Informacje te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usługi.
  8. Poprzez stronę internetową może nastąpić przekierowanie na inną stronę internetową, zarządzaną przez innego Administratora. SLODKIE nie odpowiadają za przetwarzane danych osobowych poprzez inne strony internetowe. Przy każdej nowej wizycie użytkownik powinien zapoznać się z treścią Polityki prywatności.

III. Cel przetwarzania danych osobowych

  1. Dane osobowe przetwarzane są w celu:
    1. zawarcia i wykonania umowy – przez czas trwania umowy oraz czas po jej zakończeniu, aż do momentu poprawnego wykonania umowy;
    2. wystawienia i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych;
    3. obsługi prawa do odstąpienia od umowy oraz reklamacji w terminie i formie przewidzianej przez przepisy prawa;
    4. tworzenia zestawień, statystyk i analiz na potrzeby wewnętrzne Administratora;
    5. wysyłanie treści marketingowych – do czasu wniesienia sprzeciwu;
    6. przedstawienie oferty, mające prowadzić do zawarcia umowy;
    7. odpowiedzi za wiadomości użytkowników serwisu;
    8. realizacji zakupu dokonanego za pośrednictwem sklepu internetowego.
  2.  Administrator świadczy następujące Usługi elektroniczne:
    1. Newsletter;
    2. Formularz kontaktowy;
    3. Rejestracja konta;
    4. Złożenie zamówienia bez rejestracji;
    5. Zapytanie ofertowe.
  3.  Korzystanie z Usługi elektronicznej Newsletter następuje poprzez złożenie oświadczenia o chęci skorzystania z tej Usługi poprzez wpisanie swoich danych w wyznaczonym formularzu oraz zatwierdzenie zgody.
  4. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny rezygnacji z Usługi Newsletter poprzez wysłanie stosownego żądania do Administratora:
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chełmżyńska 180H 04-464 Warszawa
  • pisemnie na adres:iod@slodkie.com
  1.  Podanie danych osobowych w celu przesyłania informacji na wskazany adres e-mail (zapisu do Newslettera) jest dobrowolne. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest udzielona przez Użytkownika zgoda. Podanie danych osobowych w celu skorzystania z formularza kontaktowego jest dobrowolne, jedna konieczne w celu odpowiedzi na Pani pytanie. Jeżeli nie chce Pani/Pan podać swoich danych osobowych prosimy o kontakt telefoniczny z Administratorem.
  2. Zamówienie złożone w sklepie online są realizowane przez domenę https://www.nobilia.pl/
  3. Usługa elektroniczna Konto jest świadczona w celu zarządzania przez Klienta jego danymi umożliwiającymi korzystanie z Konta oraz Zamówieniami złożonymi w Sklepie.
  4. W Formularzu rejestracji w celu założenia Konta niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych: adresu e-mail, hasła, imienia, nazwiska, miejscowości, kodu pocztowego, ulicy, numeru domu i lokalu (jeśli dotyczy), numeru telefonu komórkowego lub stacjonarnego. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
  5. Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu Formularza rejestracji przez Klienta, wyrażeniu obligatoryjnych zgód oraz złożeniu obligatoryjnych oświadczeń, w tym poprzez kliknięcie pola „Rejestruj”.
  6. Usługa elektroniczna Konto świadczona jest przez czas nieokreślony, nieodpłatnie.
  7. Klient może zrezygnować z Usługi elektronicznej:
    1. Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zgoda-rodo@slodkie.com
    2. Newsletter poprzez wysłanie stosownego żądania do Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mailing@slodkie.com
    3. Usługa elektroniczna Zamówienie bez rejestracji jest świadczona w celu złożenia Zamówienia bez konieczności rejestracji Konta. W celu skorzystania z Usługi Zamówienie bez rejestracji niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych: imienia, nazwiska, miejscowości, kodu pocztowego, ulicy, numeru domu i lokalu (jeśli dotyczy), adresu e-mail, numeru telefonu kontaktowego. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
    4. Usługa elektroniczna Zamówienie bez rejestracji ma charakter jednorazowy i świadczona jest nieodpłatnie. Świadczenie Usługi elektronicznej ulega zakończeniu z chwilą zrealizowania Zamówienia za pośrednictwem Sklepu albo z chwilą zaprzestania jego składania przez Klienta.
    5. Korzystanie z Usługi elektronicznej Newsletter następuje poprzez złożenie oświadczenia o chęci skorzystania z tej Usługi w trakcie zakładania Konta albo składania Zamówienia bez rejestracji. Klient zostaje zapisany na usługę Newsletter z chwilą utworzenia Konta albo złożenia Zamówienia bez rejestracji. Klient może skorzystać z usługi Newsletter, jeżeli wpisze swój adres e-mail w wyznaczonym miejscu.
    6. Podstawą prawną przetwarzania przez Administratora danych osobowych jest:
      art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. uzyskana zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
      art. 6 ust. 1. lit. b RODO tj. wykonanie umowy lub podjęcie działań na żądania przed zawarciem umowy;
      art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
      art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. interes prawny Administratora.

IV. Zasady i czas przetwarzania danych osobowych

  1. Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody bądź w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą Administratora, do czasu określonego w przepisach prawa lub realizacją celu przetwarzania.
  2. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Użytkownik posiada prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

V. Przesyłanie danych osobowych poza granice UE

  1. Administrator może korzystać z narzędzi podmiotów, które mają swoją siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (dalej: EOG) lub które mogą przechowywać dane poza EOG. Dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych. Administrator zastosuje wszelkie dostępne prawnie środki ochrony w celu zabezpieczenia przekazania tych danych. Do przekazywania danych poza EOG może dochodzić na podstawie wyjątków przewidzianych w art. 49  RODO, o ile maja zastosowanie warunki określne w tym artykule. Informacje na temat stosowanych zabezpieczeń raz zakresu danych przesyłanych poza EGO można uzyskać kontaktując się z Administratorem bądź IOD.

VI. Profilowanie

  1. Dane osobowe Użytkowników nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.

VII. Rekrutacja

  1. Dane osobowe podane w procesie rekrutacji, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek, zainteresowania) przetwarzamy na podstawie dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), którą kandydat wyraził wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Nie podanie ich nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
  2. Dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 6 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 18 miesięcy.
  3. Do danych osobowych mogą mieć dostęp dostawcy usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcy systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcy usług IT takich jak hosting oraz dostawcy systemów informatycznych.
  4. CV powinno zawierać klauzulę zgody o treści:
    Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w kwestionariuszu osobowym, zwanym CV, dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji (jeżeli CV ma być brane pod uwagę w przyszłych rekrutacjach).
  5. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem praca@slodkie.com lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@slodkie.com
  6. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem praca@slodkie.com

VIII. Działalność na portalach społecznościowych

  1. Administrator jest właścicielem kont na portalach społecznościowych:
    Facebook
    Instagram
    Linkedin
    YouTube
  2. Administrator prowadzi i zarządza kontami na serwisach społecznościowych w  celu promowania produktów, usług oraz swojej działalności. W ramach tych działań administruje danymi osobowymi użytkowników portalów społecznościowych, którzy obserwują profile Administratora, w tym biorą udział w konkursach, wydarzeniach oraz prowadzą dialog zarówno z Administratorem jak i innymi użytkownikami za pośrednictwem kont zarządzanych przez Administratora.
  3. Jeżeli użytkownik będzie chciał zakończyć przetwarzanie danych osobowych udostępnionych za pośrednictwem portali społecznościowych, powinien zaprzestać obserwowania profili Administratora, wykorzystując opcje wykorzystywane przez portal, np. kliknąć przycisk „Lubię to” na portalu Facebook.
  4. Wszelkie prawa do znaków (w tym logo), prawa autorskie, prawa do baz danych oraz wszelkie inne prawa własności intelektualnej do treści strony internetowej oraz profili na portalach społecznościowych należą do Administratora.
  5. Zabronione jest kopiowanie, modyfikowanie, korzystanie w jakiejkolwiek formie oraz powielanie, w całości lub w części, treści strony internetowej w celach komercyjnych bez uprzedniej pisemnej zgody Administratora oraz autora testu.
  6. Treści prezentowane na stronie internetowej oraz profilach na portalach społecznościowych maja na celu promocję działalności Administratora. Wykorzystywanie materiałów w innym celu jest zabronione.
  7. Materiały udostępnione na profilach społecznościowych Administratora są jego własnością bądź zostały udostępnione za zgodą autorów tych treści.
  8. Użytkownik, który korzysta z profili na kontach społecznościowych Administratora oświadcza, że umieszczane przez niego Treści:
    1. nie będą nieodpowiednie. Treść uznawana jest za nieodpowiednią, gdy:
      1. stanowi plagiat, jest szkalująca, obraźliwa, napastliwa, nieprawdziwa, wprowadzająca w błąd, uwłaczająca, dyskryminująca, ma charakter groźby, nękania, wyraża uprzedzenia na tle rasowym lub seksualnym;
      2. zawiera elementy prześmiewcze, niekulturalne, obraźliwe, wyzwiska, nieprzyzwoite sugestie, przekleństwa;
      3. zawiera cytaty wypowiedzi innych użytkowników wyrwane z kontekstu w celu stworzenia nieprawdziwego lub negatywnego wrażenia;
      4. jest nieprzyzwoita, niecenzuralna lub ma charakter pornograficzny; lub
      5. stanowi naruszenie prawa do poufności lub prywatności innej osoby,
    2.  nie przyniosą uszczerbku dla żadnych toczących się postępowań prawnych, o których użytkownik wie;
    3. nie będą zawierać oskarżeń o brak przyzwoitości ani osobistej krytyki skierowanych przeciwko pracownikom Administratora;
      z dużym prawdopodobieństwem nie będą: (i) powodowały strachu, niepewności ani niepokoju innej osoby, (ii) podżegać do naruszenia zasad współżycia społecznego; ani (iii) pobudzać do agresji lub nienawiści na tle rasowym lub religijnym,
    4. nie będą naruszać żadnych praw autorskich, znaków towarowych, patentów ani innych praw własności intelektualnej Administratora lub jakiejkolwiek osobie trzeciej;
    5. nie będą technicznie szkodliwe (włączając, w szczególności, wirusy komputerowe, bomby logiczne, konie trojańskie, robaki komputerowe, szkodliwe komponenty, uszkodzone dane lub inne złośliwe oprogramowanie, szkodliwe dane lub działania);
    6. nie będą stanowiły oferty, reklamy ani promocji żadnego produktu lub usługi ani też nie będą zawierały próśb o dotację lub wsparcie finansowe;
    7. nie będą stanowiły spamu ani nachalnej reklamy rozsyłanej pocztą;
    8. nie będą miały na celu podszywania się pod inną osobę ani innej nieprawdziwej prezentacji tożsamości użytkownika, jego przynależności lub pozycji;
    9. nie będą prezentowały ani zachęcały do zachowań, które mogłyby być uznane za przestępstwo, prowadzą do powstania odpowiedzialności cywilnej lub są sprzeczne z prawem.
  9.  Użytkownik może umieszczać na profilu Administratora odsyłacze do innych stron i podstron internetowych, jeżeli:
    1. treści lub odsyłacze do takich stron lub podstron internetowych nie naruszą żadnych zapisów Polityki prywatności;
    2. regulaminy korzystania z takich stron lub podstron internetowych dopuszczają umieszczenie odsyłaczy do nich;
    3. są one wyraźnie i widocznie oznaczone jako odsyłacze;
    4. treści stron lub podstron internetowych mają wyraźny związek z Treścią, przy której umieszczony zostaje odsyłacz; oraz
    5. odsyłacz nie powoduje automatycznego pobierania żadnych plików.
  10.  Administrator zastrzega, że wszelkie treści niezgodne z powyższymi zasadami, a przede wszystkim komentarze mające charakter:
    1. szkalujących, nieprawdziwych i wprowadzających w błąd;
    2. obraźliwych, znieważających lub zawierających groźby;
    3. niecenzuralnych lub o charakterze seksualnym;
    4. o charakterze napastliwym, rasistowskich, seksistowskich, homofobicznych lub dyskryminujących jakąkolwiek religię lub inne grupy osób.
      Będą niezwłocznie kasowane.
  11.  Bez wyraźnej zgody Administratora, Użytkownik nie jest uprawniony do ponownego umieszczania jakichkolwiek Treści lub innych materiałów lub aplikacji, które zostały uprzednio usunięte.

IX. POLITYKA COOKIE

Niniejsza Polityka Cookies określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych przez poprzez stronę internatową przez Administratora: SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chełmżyńska 180H 04-464 Warszawa
Polityka Cookies obejmuje następujące strony internetowe administrowane przez SLODKIE:

https://www.slodkie.com/
https://www.nobilia.pl/
https://www.chocotext.com/
https://www.chocomaya.pl/
https://www.choco4mat.pl/
https://www.skladpraski.pl/
http://brandmesweets.com/
https://ovocnie.pl

1. Definicje

Administrator – SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chełmżyńska 180H 04-464 Warszawa
Serwis – oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działający pod domeną
https://www.slodkie.com/
https://www.nobilia.pl/
https://www.chocotext.com/
https://www.chocomaya.pl/
https://www.choco4mat.pl/
https://www.skladpraski.pl/
http://brandmesweets.com/
https://ovocnie.pl
Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.
Cookies Administratora – oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług droga elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.
Cookies Zewnętrzne – oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.
Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

2. Rodzaje wykorzystywanych Cookies

Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.
Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:

  • Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
  • Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.


W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

  • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;


W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

3. Cele w jakich wykorzystywane są Cookies

Administrator wykorzystuje Cookies Własne w następujących celach:

  • Konfiguracji serwisu dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  • rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
  • zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik;
  • zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści; rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.
    poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki.
  • optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.
  • Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Użytkowników na strony internetowe Serwisu.
  • Zapamiętania lokalizacji użytkownika poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji.
  • Analiz i badań oraz audytu oglądalności tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  • Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu

4. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies:

Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem  partnerów.
Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.
Zobacz jak wyłączyć mechanizm cookies:
W przeglądarce Chrome


W przeglądarce Firefox


W przeglądarce Opera


W przeglądarce Internet Explorer


W przeglądarce Safari

 X. Postanowienia końcowe

  1. Administrator zastrzega sobie prawo aktualizacji treści Polityki prywatności i Cookies.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo do wycofania lub zmiany treści prezentowanych stronie bez uprzedzenia. Administrator nie ponosi odpowiedzialności, jeśli z jakichkolwiek powodów niezależnych od Administratora Strona jest niedostępna w dowolnym czasie lub na dowolny okres.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo do okazjonalnego ograniczenia dostępu do niektórych części Strony w związku z pracami konserwacyjnymi lub aktualizacją Strony.
  4. Polityka prywatności i Cookies wchodzi w życie z dniem zatwierdzenia: 25.07.2022.
  5. W sprawach nieregulowanych w Polityce prywatności i Cookies, a dotyczących jego przedmiotu oraz z przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Polityki prywatności z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Polityki zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego, w szczególności:
    1. ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny,
    2. ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny,
    3. ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianach w Kodeksie cywilnym,
    4. ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej UŚUDE),
    5. ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
    6. RODO.
ul. Chełmżyńska 180 H
04-464 Warszawa
Biuro Obsługi Klienta
czynne pon. - pt. 8:00 - 16:00
tel.: +48 22 647 90 27
kom.: +48 603 599 801
mail:
Formularz kontaktowy
Twoje konto
Informacje osobiste Dodaj pierwszy adres Historia i szczegóły zamówień Kupony Połączenie z portalami społecznościowymi Ustawienia plików cookies
Wyloguj się
Płatności i dostawa
  • Formy płatności
  • Dostawa
  • Warunki Dostaw, Sprzedaży i Płatności
Informacje
  • Regulamin
  • Zwroty i reklamacje
  • Polityka prywatności i cookies
  • RODO
  • FAQ
  • Mapa Strony
O nas
  • Kontakt
  • Nasza Misja
  • Nasze katalogi
  • Nasze marki
  • Newsletter
  • Inspiracje

Strona zawiera treści alkoholowe i jest przeznaczona wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Czy masz ukończone 18 lat?

Zapoznaj się z regulaminem i przewiń na sam dół aby zaakceptować.

Regulamin sklepu i zakupów nobilia.pl

 

Realizacja sprzedaży produktów Nobilia się według zasad niniejszego Regulaminu. Złożenie przez Klienta zamówienia jest równoznaczne z akceptacją zasad wynikających z niniejszego Regulaminu i zobowiązuje Klienta do przestrzegania tych zasad.

 

 

 

I. Postanowienie ogólne

 

1.     Właścicielem serwisu i sklepu nobilia.pl jest spółka SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Chełmżyńska 180H, Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy pod nr 0000992889, której kapitał zakładowy wynosi 17.106.200 zł, REGON: 380451018, NIP: 952-21-82-772, email: info@slodkie.com, tel. (+48) 22-647-90-00.

2.     Sklep nobilia.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu a także za pośrednictwem Działu handlowego. Składanie zamówień w sklepie nobilia.pl za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu odbywa się z wykorzystaniem standardowego łącza internetowego oraz dowolnej przeglądarki internetowej. Jeśli zamierzają Państwo złożyć zamówienie hurtowych ilości towaru na indywidualnie uzgodnionych warunkach zachęcamy do złożenia zamówienia poprzez nasz Dział handlowy za pośrednictwem Formularza zamówienia.

3.       Sprzedaż poprzez sklep nobilia.pl produktów spożywczych prowadzona jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami, jednak ze względu na specyfikę produktów, zastrzegamy sobie prawo nieprzyjęcia zamówienia do realizacji poza terytorium Polski, jeżeli z uwagi na znaczną odległość lub lokalizację miejsca zamieszkania lub siedziby Klienta istnieje duże prawdopodobieństwo uszkodzenia lub zepsucia towaru.

4.       Kontakt z Biurem Obsługi Klienta nobilia.pl jest możliwy za pośrednictwem poczty email: sklep@nobilia.pl w dni robocze w godzinach 8:00-16:00 lub telefonicznie pod numerem (+48) 22-647-90-27.

5.     Wszystkie prezentowane na stronie ceny towarów i dostaw są kwotami brutto, wyrażonymi w złotych polskich (PLN). W przypadku Rejestracji Klienta jako Klient Hurtowy ceny produktów są podawane także w kwotach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w obowiązującej wysokości. Ceny nie zawierają kosztów dostawy, logistyki ani kosztów przygotowania do wysyłki według rozdzielników.

6.   Oferta produktowa prezentowana na stronie nobilia.pl nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Realizacja zamówienia wedle oferty produktowej może być uzależniona od bieżącej dostępności Towarów.

7.     Klient korzystający z usług nobilia.pl nie może dostarczać treści o charakterze bezprawnym lub fałszywym. Sklep nobilia.pl nie ponosi odpowiedzialności za podanie takich treści. Założenie przez Klienta Konta Klienta lub przesłanie przez Klienta Formularza zamówienia z danymi podanymi przez Klienta jest równoznaczne z oświadczeniem Klienta, że podane dane są prawdziwe.

8.     Wszelkie prawa do sklepu nobilia.pl, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronie internetowej sklepu nobilia.pl (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

 

II. Definicje

 

1.       Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

2.       Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi poprzez sklep nobilia.pl lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży. Postanowienia Regulaminu dotyczące Klienta odnoszą się zarówno do Klienta Detalicznego jak i Klienta Hurtowego a także klienta dokonującego zamówień za pośrednictwem Działu handlowego, chyba że w Regulaminie zastrzeżono inaczej.

3.       Klient Detaliczny – oznacza każdego Klienta dokonującego zamówień za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu poprzez Konto Klienta niebędącego Klientem Hurtowym.

4.    Klient Hurtowy – oznacza Klienta zarejestrowanego w sklepie nobilia.pl jako Klient Hurtowy. Na stronie internetowej nobilia.pl Klienta Hurtowego określa się również mianem „klienta biznesowego”.

5.   Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

6.     Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji.

7.     Materiały produkcyjne – know-how, projekty, ilustracje, presety, makiety, wizualizacje, wzory, próbki, formularze, rysunki, klisze, matryce drukarskie, wykrojniki, formy i inne niezbędne narzędzia, potrzebne do produkcji przedmiotu zamówienia. Próbki lub wzory produkcyjne przedstawione przez Sprzedawcę stanowią jedynie informację poglądową i nie mogą być podstawą do składania reklamacji.

8.    Przedsiębiorca na prawach konsumenta – oznacza osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

9.        Regulamin – oznacza niniejszy regulamin sklepu internetowego nobilia.pl.

10.    Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności sklepu nobilia.pl.

11.    Sprzedawca – oznacza SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Chełmżyńskiej 180h, 04-464 Warszawa KRS: 0000746915, REGON: 380451018, NIP: 9522182772.

12.    Strona Internetowa Sklepu – oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sklep nobilia.pl, działające w domenie https://nobilia.pl/

13.    Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.

14.  Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji na zasadach określonych w Regulaminie.

 

III. Ochrona praw autorskich

 

1.  Wszystkie powstałe w ramach sklepu nobilia.pl materiały graficzne, wzory produktów i opakowań, wzory zdobnicze i użytkowe, rysunki, ilustracje, projekty i inne Materiały Produkcyjne objęte są prawami autorskimi Sprzedawcy (również w sytuacji, gdy Klient partycypował w kosztach ich wykonania) a ich nieuprawnione wykorzystanie wiąże się z odpowiedzialnością na zasadach określonych w Regulaminie. Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 115 kodeksu karnego kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowej narusza cudze prawo autorskie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności.

2.     W przypadku zlecenia przez Klienta wykonania zamówienia w innej firmie niż Sprzedawcy w oparciu o należące do Sprzedawcy materiały graficzne, wzory produktów i opakowań, wzory zdobnicze i użytkowe, rysunki, ilustracje, projekty lub jakiekolwiek inne Materiały Produkcyjne lub materiały graficzne wykonane przez Sprzedawcę (presety, projekty, próbki, makiety itp.), Klient zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Sprzedawcy kary umownej w wysokości 20 000zł. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania w wysokości przekraczającej zastrzeżoną karę umowną.

3.      W przypadku naruszenia praw autorskich przysługujących Sprzedawcy, niezależnie od złożenia zamówienia i zastrzeżonej kary umownej Sprzedawca na zasadzie art. 79 ustawy o prawie autorskim jest uprawniony do żądania zapłaty sumy pieniężnej w wysokości odpowiadającej dwukrotności wynagrodzenia, które w chwili jego żądania byłoby należne tytułem udzielenia przez Sprzedawcę zgody na korzystanie z przedmiotu objętego prawem autorskim.

4.        Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wykorzystania przedmiotu zamówienia, wyprodukowanego dla Klienta, w charakterze wzorów lub do własnych działań promocyjnych, w szczególności w katalogach, na stronach www, na wystawach i targach, a Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie produktów, wykonanych na jego zlecenie, do działalności informacyjno - marketingowej sklepu nobilia.pl.

 

IV. Rejestracja

 

1.     W celu zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu wymagane jest założenie Konta Klienta. Dla złożenia zamówienia poprzez Dział handlowy założenie Konta Klienta nie jest wymagane ale zachęcamy do jego utworzenia, gdyż daje ono dostęp Klientowi do pełnej funkcjonalności sklepu nobilia.pl.

2.        W celu utworzenia Konta Klienta należy dokonać Rejestracji w sklepie nobilia.pl. Rejestracja oraz prowadzenie Konta Klienta są bezpłatne.

3.        W celu Rejestracji Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne hasło.

4.       W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego Klient ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem. Akceptacja jego treści następuje poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

5.       Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji.

6.      Klient ma możliwość zarejestrowania się jako Klient Hurtowy. Opcja ta jest w szczególności skierowana do dużych podmiotów gospodarczych i agencji reklamowych. Minimalna wielkość zamówień Towarów przez Klienta Hurtowego wynosi 20 sztuk danego Towaru. Rejestracja jako Klient Hurtowy daje możliwości uzyskania szczególnych korzyści takich jak rabaty, unikatowa oferta koszy, podgląd aktualnych stanów magazynowych online, kompleksowa obsługa online i innych. Rejestracja jako Klient Hurtowy wymaga przeprowadzenia weryfikacji ze strony naszego moderatora. Może ona potrwać do 2 dni roboczych. W razie pytań skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

 

V. Zamówienia

 

1.       Osoba składająca zamówienie w sklepie nobilia.pl jednocześnie oświadcza, że jest pełnoletnia, jest uprawniona do złożenia zamówienia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Zamówienie na towary obejmujące produkty alkoholowe może złożyć wyłącznie osoba pełnoletnia; warunek ten dotyczy również składania zamówień w imieniu osób prawnych.

2.        Zgodnie z art. 15 ustawy z 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zabrania się sprzedaży i podawania napojów alkoholowych:

·           osobom, których zachowanie wskazuje, że znajdują się w stanie nietrzeźwości;

·           osobom do lat 18;

·           na kredyt lub pod zastaw.

W przypadku wątpliwości co do pełnoletności osoby biorącej po stronie Klienta udział w procesie Rejestracji lub nabycia Towaru poprzez sklep nobilia.pl sprzedający lub podający napoje alkoholowe uprawniony jest do żądania okazania dokumentu stwierdzającego wiek tej osoby.

3.      Do korzystania z usług sklepu nobilia.pl niezbędny jest dostęp do Internetu oraz konto poczty elektronicznej, które musi być własnością Klienta rejestrującego się w serwisie.

4.        Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

5.      Składać zamówienie można przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu poprzez Konto Klienta lub za pośrednictwem Działu handlowego poprzez Formularz zamówienia.

6.        W przypadku problemów z Rejestracją, złożeniem zamówienia lub z prawidłowym wyświetlaniem treści na monitorze, Klient powinien skontaktować się z obsługą sklepu  drogą mailową (sklep@nobilia.pl) lub telefonicznie (+48) 22-647-90-27 w celu przedstawienia problemu.

7.    Podczas składania zamówienia Klient ma prawo wykorzystać otrzymane kupony rabatowe, które nie łączą się z innymi promocjami w sklepie, chyba że postanowienia danej promocji mówią inaczej.

 

VI. Złożenie zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu poprzez Konto Klienta

 

1.      Aby złożyć zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu należy dokonać wyboru Towarów. Wybór Towarów akceptowany jest poprzez kliknięcie na przycisk „Dodaj do koszyka”.

2.     Aby złożyć zamówienie, należy przejść do Koszyka i kliknąć przycisk „Przejdź do realizacji”, po czym Klient powinien dokonać logowania lub utworzenia Konta Klienta zaś będąc już zalogowanym podać niezbędne informacje na poszczególnych podstronach podsumowujących zamówienie, gdzie Klient określa opcję dostawy i uzupełnia swoje dane adresowe. Następnie Klient jest proszony o zapoznanie się z podsumowaniem zamówienia i sprawdzenie poprawność podanych danych, oraz o dokonanie wyboru formy płatności oraz zaakceptowanie Regulaminu. Akceptacja całego zamówienia przez Klienta następuje za pomocą przycisku „Złóż zamówienie”. W przypadku wyboru formy płatności „przelewem online lub kartą” Klient zostanie przekierowany na stronę umożliwiającą dokonanie płatności online.

3.        W celu weryfikacji poprawności złożonego zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość email z podsumowaniem i wszystkimi niezbędnymi informacjami, tzw. Potwierdzenie zamówienia.

4.     Sklep nobilia.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres e-mail, co może być spowodowane błędnym adresem, blokowaniem lub usuwaniem e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych.

 

VII. Złożenie zamówienia za pośrednictwem Działu handlowego poprzez Formularz zamówienia

 

1.    Tryb składania zamówienia za pośrednictwem Działu handlowego poprzez Formularz zamówienia jest przeznaczony dla Klientów dokonujących zamówień większych ilości Towarów (min. 20 sztuk Towarów) na warunkach wymagających zindywidualizowania zamówienia.

2.     Złożenie zamówienia za pośrednictwem Działu handlowego wymaga wypełnienia Formularza zamówienia, podpisania go podpisem elektronicznym/zaufanym i oraz przesłania go na adres sklep@nobilia.pl lub podpisania przez osobę uprawnioną do złożenia zamówienia, opatrzenia pieczęcią firmową Klienta i przesłania w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

 

VIII. Techniki druku i projekt – dotyczy zamówień zindywidualizowanych obejmujących zlecenie wykonanie druku

 

1.        Sprzedawca zastrzega sobie wyłączne prawo wyboru techniki druku dla realizacji zamówienia.

2.     Możliwość zachowania maksymalnie zbliżonej wierności skali Pantone dotyczy wyłącznie druku na białym, kredowanym papierze. Różnice w tonacji lub odcieniu koloru wynikające ze specyfiki podłoża lub technologii druku nie stanowią podstawy do złożenia reklamacji.

3.       W przypadku druku w technologii CMYK, Klient zobowiązany jest dostarczyć Sprzedawcy proof produkcyjny w terminie do 3 dni roboczych od daty akceptacji projektu przez Klienta. W przypadku niedostarczenia przez Klienta proofu, uznaje się, że projekt dostarczony inną drogą (email, wydruk ze zwykłej drukarki itp.) został zaakceptowany przez Klienta, a ewentualne odstępstwa od projektu nie stanowią podstawy do złożenia reklamacji.

4.    Sprzedawca akceptuje projekty graficzne nadruku (lub materiały do jego przygotowania) przekazane pocztą e-mail i przygotowane w jednym z następujących programów: Corel Draw (*.cdr) oraz Adobe llustrator (*. ai, *.eps). W przypadku zdjęć wymagany jest format Adobe Photoshop (*.psd, *.tif, *.eps) w żądanej wielkości o rozdzielczości 300 dpi, CMYK.

5.     Ze względów na obowiązujący Sprzedawcę globalny standard bezpieczeństwa produkcji IFS, Sprzedawca nie wykonuje nadruków na opakowaniach powierzonych.

6.        W przypadku personalizacji bezpośrednio na produkcie spożywczym nie gwarantujemy wiernego odwzorowania graficznego i kolorystycznego przesłanego pliku.

7.    Sprzedawca przygotowuje bezpłatnie projekt graficzny nadruku w terminie do 3 dni roboczych liczonych od momentu przelania Sprzedawcy materiałów graficznych przez Klienta. Klient ma prawo do dwóch bezpłatnych modyfikacji projektu, przy czym przez modyfikację rozumie się każdą zmianę wysłaną do akceptacji Klienta.

8.      W przypadku powtórnych realizacji tego samego projektu lub produktu mogą wystąpić różnice w kolorystyce nadruku lub cechach charakterystycznych produktu ze względów technologicznych. Różnice takie nie stanowią podstawy do reklamacji.

 

XI. Anulowanie zamówienia

 

1.      Klient może anulować zamówienie do czasu potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji. W takiej sytuacji w przypadku zamówień opłaconych Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu Klientowi zapłaconej kwoty w terminie 14 dni od momentu poinformowania Klienta o uwzględnieniu anulowania zamówienia, na konto wskazane przez Klienta.

2.    Anulowanie przez Klienta zamówienia po potwierdzeniu przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji powoduje, że Klient jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Sprzedawcy kwoty 70% zamówienia jako kara umowna. Postanowienia zdania pierwszego nie dotyczą odstąpienia przez Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta od umów zawartych na odległość w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru.

 

X. Płatność

 

1.       Nie realizujemy zamówień za pobraniem, obowiązuje przedpłata, czyli płatność z góry. W przypadku braku pełnej płatności za zamówienie w terminie 14 dni od dnia jego złożenia zostanie ono anulowane. Wyjątkiem jest zastrzeżona dla Klientów Hurtowych oraz dla Klientów dokonujących zamówień za pośrednictwem Działu handlowego opcja indywidualnego uzgodnienia terminu płatności, o którym mowa poniżej.

2.       Klienci Hurtowi dokonujący regularnych zamówień w sklepie nobilia.pl lub składający zamówienie na znaczną ilość Towarów mogą wystąpić do Sprzedawcy o odroczenie terminu płatności. W takiej sytuacji przy składaniu zamówienia dokonując wyboru formy płatności należy wybrać opcję „zapłać przelewem” a następnie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta celem indywidualnego uzgodnienia terminów płatności. Przy odroczeniu terminu płatności stosujemy zasadę podziału ceny, z której uzgodniona część płatna jest z góry, w terminie 3 dni od złożenia zamówienia, zaś pozostała część w ustalonych pomiędzy Klientem a Sprzedawcą terminach. Jeśli do uzgodnień dochodzi w formie kontaktu telefonicznego Klient ma obowiązek przesłać Sprzedawcy mailem potwierdzenie, że zobowiązuje się do dokonania płatności we wskazanych uzgodnionych ze Sprzedawcą terminach. Terminy płatności uważa się za wiążące w chwili przesłania Klientowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji zawierającego uzgodnione terminy płatności.

3.     Klienci dokonujący zamówień za pośrednictwem Działu handlowego dokonują wyboru jednej z dostępnych na Formularzu zamówienia opcji płatności.

4.        Towar pozostaje własnością Nobilia do czasu otrzymania całkowitej, umówionej ceny.

5.      Klienci składający zamówień za pośrednictwem Konta Klienta dokonują płatności za zakupy w sposób określony na Stronie Internetowej Sklepu w procesie składania zamówienia. Klienci dokonujący zamówień za pośrednictwem Działu handlowego dokonują płatności przelewem na rachunek Sprzedawcy wskazany w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji.

6.    Płatności można dokonać przelewem bankowym oraz przelewem on-line w trakcie akceptacji zamówienia. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayU lub innego wdrożonego na stronie systemu.

7.      Płatności przekazane bez danych umożliwiających identyfikację transakcji mogą być nie przekazane przez Serwis PayU do sklepu nobilia.pl.

 

XI. Realizacja zamówienia

 

1.        Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji.

2.      Przyjęcie zamówienia Klienta do realizacji następuje z chwilą wysłania do Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Klienta.

3.        Z chwilą wysłania do Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji zamówienie uważa się za wiążące. Dotyczy to również wszelkich załączników, dodatków, uzupełnień, zmian, projektów.

4.   Rozpoczęcie realizacji zamówienia może być w uzasadnionych przypadkach uwarunkowane telefoniczną weryfikacją złożonego przez Klienta zamówienia, w szczególności w przypadku zamówienia towarów zawierających produkty alkoholowe.

5.        Czas realizacji zamówienia i dostawy Towaru jest zależny od ilości zamawianego Towaru oraz sezonowości (np. w okresach okołoświątecznych czas ten może być dłuższy). Przeciętny czas realizacji zamówień składanych poprzez Konto Klienta jest określony w zakładce „Dostawa” (licząc wyłącznie dni robocze), przy czym Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wydłużenia tego terminu do 14 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu wysłania do Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku zamówień przekraczających 20 sztuk Towarów czas realizacji zamówienia określany jest indywidualnie w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji ze względu na dłuższy czas kompletowania zamówienia. Dostawa Towarów zamówionych za pośrednictwem Działu handlowego następuje w uzgodnionym z Działem handlowym terminie - wskazanym w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji.

6.      Sprzedawca nie zrealizuje zamówienia, którego treść mogłaby naruszać polskie lub międzynarodowe prawo, w tym także również nawołujących do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, propagujących przemoc, treści pornograficzne, naruszających godność czy dobre imię osób trzecich oraz uznanych powszechnie za naganne moralnie, sprzecznych z zasadami współżycia społecznego.

7.   Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przekazanie przez Klienta danych osób trzecich (odbiorców zamówienia). Wszelkie ewentualne roszczenia związane z udostępnieniem Sprzedawcy danych osób trzecich obciążają Klienta.

8.        Klient ponosi odpowiedzialność za treści, których umieszczenie na karnecie, na życzenie Klienta, spowodowałoby naruszenie jakichkolwiek praw.

9.     Uwagi podane w polu „Komentarz” Sprzedawca będzie starał się zrealizować w miarę możliwości – nie mogą one być traktowane jako świadczenia gwarantowane przez Sprzedawcę i nie warunkują zrealizowania podstawowego zamówienia złożonego przez Klienta.

10.    Proces realizacji zamówienia kończy się wysyłką zamówienia za pośrednictwem kuriera DPD lub operatora InPost. Opcja odbioru osobistego w siedzibie Sprzedawcy jest dostępna wyłącznie dla Klienta Hurtowego oraz dla Klienta dokonującego zamówienia za pośrednictwem Działu handlowego.

11.    Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar zgodny z Umową sprzedaży pozbawiony jakichkolwiek wad.

12.   Informacja odnośnie statusu zamówienia złożonego poprzez Konto Klienta jest stale dostępna na Koncie Klienta w historii złożonych przez niego zamówień.

13.    Sklep nobilia.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany kształtów, smaków, odchyleń w odcieniu koloru produktu, pod warunkiem, że nie powoduje to znacznej zmiany istoty zamówionego Towaru.

14.    Sklep nobilia.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówień, które nastąpiły w wyniku: działania siły wyższej, zdarzeń, które poważnie utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie dostawy, w tym nadzwyczajnych warunków pogodowych, niedających się przewidzieć trudności w uzyskaniu surowców wywołanych nadzwyczajnymi sytuacjami, awarii, strajków, braków w dostawach mediów, nakazów urzędowych, nawet jeśli występują one u kooperantów. W takich sytuacjach sklep nobilia.pl zastrzega sobie prawo do odroczenia terminu realizacji zlecenia, jeśli jego wykonanie napotyka na przeszkody opisane powyżej lub do odstąpienia od wykonania zamówienia w całości.

15.    Do każdego zamówienia wystawiana jest elektroniczna faktura VAT lub paragon, którą każdy Klient otrzyma drogą mailową na adres podany podczas Rejestracji. Istnieje także możliwość odbioru faktury bezpośrednio z siedziby spółki SLODKIE spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Chełmżyńska 180H w Warszawie, po uprzednim poinformowaniu Biura Obsługi Klienta.

 

XII. Odmowa realizacji zamówienia

 

1.        Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w następujących przypadkach:

a)         zamówienie nie zostało w terminie opłacone w całości lub jakiejkolwiek części, w tym w zakresie kosztów transportu,

b)      złożone zamówienie jest sprzeczne z prawem lub narusza prawa osób trzecich, lub Sprzedawcy nie udało się dokonać weryfikacji zamówienia, co do którego uznał za wymagające weryfikacji, w tym w szczególności co do zgodności zamówienia z prawem oraz wieku osoby składającej zamówienie lub uczestniczącej w procesie nabycia Towaru,

c)         Klient podał niepełne lub nieprawdziwe dane,

d)       został złożony wniosek o ogłoszenie upadłości lub o wszczęcie postępowania restrukturyzacyjnego Klienta lub otwarto proces jego likwidacji,

e)         zamówienie nie może być zrealizowane z przyczyn logistycznych,

f)          brak dostępności produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia w terminie.

2.     Jeśli zamówienie zostało opłacone a odmowa Sprzedawcy realizacji zamówienia nastąpiła do czasu potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji, Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu zapłaconej kwoty w terminie 14 dni od momentu poinformowania Klienta o braku możliwości realizacji zamówienia, na konto wskazane przez Klienta. Poza zwrotem zapłaconej kwoty Klientowi nie przysługują inne roszczenia wobec Sprzedawcy z tytułu odmowy realizacji zamówienia, w szczególności jakiekolwiek roszczenia o utracone korzyści.

3.    Po potwierdzeniu przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji zwrot kwoty opłaconego zamówienia przysługuje Klientowi wyłącznie gdy odmowa realizacji zamówienia nastąpiła z przyczyn, o których mowa w ust. 1 lit. e) i f) powyżej.

 

XIII. Dostawa

 

1.        Dostawa odbywa się za pośrednictwem dostawcy będącego firmą kurierską na zlecenie Sprzedawcy.

2.     Klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług firmy kurierskiej, określającym szczegółowe warunki, godziny i sposób dostawy, dostępnym na stronie przewoźnika.

3.      Wysyłka zrealizowanych i skompletowanych zamówień następuje w Dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy firmy 8:00 – 16:00.

4.        Całkowity koszt dostawy zamówienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jest dostępny po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy oraz metody płatności. Standardowy koszt dostawy jest określony w zakładce Dostawa. Koszt dostawy poza granice Rzeczpospolitej Polski ustalany jest indywidualnie do każdego zamówienia. 

5.      W przypadku Klientów Hurtowych oraz Klientów dokonujących zamówień za pośrednictwem Działu handlowego możliwe jest przygotowanie wysyłek na podstawie indywidualnych rozdzielników, o ile Klient uprzedził o tym Sprzedawcę do czasu rozpoczęcia realizacji zamówienia. W tym celu Klient powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Taka forma dostawy podnosi koszt jednego indywidualnie zaadresowanego opakowania o min. 4 zł netto, w zależności od stopnia komplikacji operacji logistycznej. Sprzedawca przedstawi wiążącą ofertę na dodatkowe czynności, związane z indywidualnym przygotowaniem wysyłki, w oparciu o otrzymane, precyzyjne wytyczne od Klienta.

6.      Towary są wysyłane do Klienta w opakowaniu standardowym, wykonanym z wielowarstwowej tektury. Na życzenie Klienta Hurtowego oraz Klienta dokonującego zamówienia za pośrednictwem Działu handlowego możliwe jest zastosowanie na koszt Klienta innych, niestandardowych opakowań, lub pakowanie zamówionych produktów w indywidualne, pojedyncze opakowania - w tym celu Klient powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli do uzgodnień w zakresie opakowań dochodzi w formie kontaktu telefonicznego Klient ma obowiązek przesłać Sprzedawcy mailem potwierdzenie zlecenia dotyczącego opakowania zamówionych Towarów i zobowiązania do dokonania związanych z tym płatności. Ustalenia dotyczące opakowań uważa się za wiążące w chwili przesłania Klientowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji zawierającego uzgodnienia dotyczące opakowań.

7.       Na wyraźne, pisemne zlecenie, na koszt i ryzyko Klienta, przedmiot zamówienia może zostać wysłany przez Sprzedawcę bez palet, w paczkach lub samochodami bez zabezpieczeń termicznych. Nobilia.pl nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody i następstwa spowodowane w ramach tego transportu.

8.    Za miejsce sprzedaży Towarów uważa się biuro Sprzedawcy przy ul. Chełmżyńskiej 180H, Warszawa. Z chwilą wydania zamówionego Towaru z magazynu Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za działania bądź zaniechania ww. firmy transportującej, w tym za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. W przypadku, w którym Kupującym jest Konsument, za miejsce sprzedaży uważane jest miejsce, do którego Sprzedawca zobowiązał się przesłać zamówione Towary a niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towarów przechodzi na Kupującego z chwilą ich wydania Kupującemu.

9.       Zgodnie z polityką firmy kurierskiej, dostawca zostawia przesyłkę osobie pełnoletniej znajdującej się pod adresem wskazanym przez Klienta.

10.   W przypadku ustalenia, że osobą uczestniczącą w zakupie Towaru jest osoba niepełnoletnia a Towar zawiera produkty alkoholowe Towar zostanie zwrócony do Sprzedawcy a Sprzedawca będzie uprawniony do odstąpienia od umowy z konsekwencjami wynikającymi z Regulaminu oraz powiadomienia właściwych w sprawach nieletnich służb.

11.    Kurier wykonuje co najmniej dwie próby doręczenia przesyłki do odbiorcy w wyznaczonym dla danej usługi czasie. Jeśli nie zastanie odbiorcy paczka zostaje zwrócona do nadawcy.

12.    Zgodnie z regulaminami firm kurierskich, w przypadku wysyłki Towaru na palecie dostawca zobowiązany jest do dostawy przesyłki pod wskazany w zleceniu adres. Dostawca nie ma obowiązku wniesienia przesyłki. Usługa wniesienia jest dodatkowo płatna i dostępna jedynie dla wybranych lokalizacji. Sprzedawca może przedstawić wiążącą ofertę na dodatkowe czynności związane z dostawą, pod warunkiem ich sprecyzowania przez Klienta przed potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

13.   Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia doręczenia przesyłki leżące po stronie Klienta. W przypadku powrotu paczki do nadawcy sklep nobilia.pl może na prośbę Klienta ponownie spróbować wysłać przesyłkę. W takim wypadku Klient musi liczyć się z poniesieniem dodatkowej opłaty wysyłkowej. Wysyłka przesyłki nastąpi po uregulowaniu należności.

14.  W przypadku powrotu paczki do nadawcy, będzie ona czekała przez 10 dni roboczych, w ciągu których Klient może ją odebrać. Po upływie tego czasu, nie będzie to możliwe.

15. Nieuzasadniona odmowa Klienta przyjęcia zamówionego Towaru traktowana jest jako naruszenie zasad niniejszego Regulaminu. 

16. W przypadku wystąpienia uszkodzenia przesyłki w transporcie Klient jest zobowiązany do: sporządzenia protokołu uszkodzenia przesyłki w formie pisemnej w obecności dostawcy, wykonania zdjęć uszkodzonej przesyłki, przesłania pisemnego powiadomienia o zaistniałej sytuacji do Sprzedawcy w dniu odbioru przesyłki.

17.  W przypadku odbioru osobistego (opcja dostawy zastrzeżona wyłącznie dla Klientów Hurtowych oraz Klientów dokonujących zamówień za pośrednictwem Działu handlowego) Klient ma możliwość odebrania zamówienia w siedzibie Sprzedawcy w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania informacji o kompletności złożonego zamówienia. Odbioru osobistego można dokonać w siedzibie Sprzedawcy w Dni robocze po godz. 15:00, po wcześniejszym ustaleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, terminu odbioru. Odbiór osobisty nie jest obarczony dodatkowymi kosztami. Odbiór osobisty może zostać zrealizowany również poprzez odbiór Towarów przez Klienta za pośrednictwem działającej na zlecenie Klienta firmy zewnętrznej – w takim przypadku wydanie Towaru z magazynu jest równoznaczne w wydaniem Towaru Klientowi. W przypadku odbioru Towaru przez firmę zewnętrzną działającą na zlecenie Klienta, jest on zobowiązany do dokonania powiadomienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: magazyn@nobilia.pl lub logistyka@nobilia.pl na minimum 24 godziny (liczący wyłącznie Dni robocze) przed planowanym terminem odbioru. Powiadomienie musi określać dane kierowcy i numer rejestracyjny samochodu. Prosimy, by mieć na uwadze, że niektóre produkty oferowane przez nobilia.pl wymagają specyficznego transportu, w szczególności na paletach lub w samochodach – chłodniach.

 

XIV. Gwarancja jakości i świeżości

 

1.    Wszystkie oferowane w sklepie nobilia.pl produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu i nie zawierają szkodliwych dla zdrowia zabronionych substancji.

2.        Wszystkie produkty przechodzą szczegółowe kontrole przed opuszczeniem siedziby Sprzedawcy.

3.        Każdy z produktów opatrzony jest datą ważności oraz składem surowcowym.

4.      Ponieważ sprzedawane produkty są artykułami spożywczymi, należy przechowywać je w sposób wskazany na opakowaniu, aby ograniczyć negatywny wpływ warunków atmosferycznych.

5.     Sklep nobilia.pl gwarantuje deklarowany przez siebie minimalny okres przydatności do spożycia tylko wtedy, gdy nabyte Towary są odpowiednio transportowane i przechowywane przez Klienta.

 

XV. Prawo Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość

 

1.    Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient będący Konsumentem a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, przy czym zgodnie z art. 38 pkt 1, 3, 4, 5, 6 i 7 ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży i przyjął to do wiadomości (pkt 1);
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (pkt 3);
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia (pkt 4); 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (pkt 5);
  • w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi Towarami (pkt 6)
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli (pkt 7). 

2.      Momentem od którego należy liczyć bieg terminu na odstąpienie od umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest moment otrzymania Towaru przez Klienta, przy czym możliwe jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed wydaniem Towaru Klientowi.

3.     Konsument a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta mogą odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy według wzoru formularza (wzór formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy).

4.   Dla skuteczności odstąpienia od umowy pismo z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy powinno zostać przesłane Sprzedawcy w formie skanu wypełnionego i podpisanego wzoru formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres mailowy sklepu nobilia.pl lub przesłane wypełnionego i podpisanego wzoru formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy listem poleconym na adres siedziby Sprzedawcy, przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.

5.      W przypadku złożenia zeskanowanego i podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną Sprzedawca niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania takiego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

6.     W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży uważana jest za niezawartą a strony są zobowiązane do zwrotu tego co świadczyły w stanie niezmienionym.

7.     Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta mają obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpili od Umowy sprzedaży. Koszt zwrotu Towaru ponosi Klient. Do kosztów tych są zaliczane opłaty pocztowe zgodnie z cennikiem operatora pocztowego, opłaty kurierskie zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej koszty przejazdu do biura Sprzedawcy wraz z Towarem a także koszty należytego opakowania Towaru na potrzeby jego zwrotu. Zwracany Towar nie może być używany poza koniecznym dla sprawdzenia przez Klienta zgodności Towaru z zamówieniem. Zwracany Towar musi zostać należycie zabezpieczony do wysyłki zwrotnej oraz przechowywany zgodnie z rekomendowanym sposobem przechowywania dla danych produktów spożywczych.

8.        Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

9.     Płatności, jakie Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta uiścił Sprzedawcy, Sprzedawca zwraca nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się z dokonaniem zwrotu płatności do czasu zwrotu Towaru przez Klienta. Zwrot następuje na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

10.    Zgodnie z postanowieniami ustaw, o których mowa w Regulaminie, Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 

XVI. Reklamacje i zwroty 

 

1.    Klient ma prawo do złożenia reklamacji w sytuacji stwierdzenia wady fizycznej polegającej na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży.

2.    Wszelkie reklamacje powinny być kierowane w formie pisemnej na adres siedziby firmy: SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chełmżyńska 180H, 04-464 Warszawa z dopiskiem REKLAMACJA lub drogą mailową na adres help@nobilia.pl. Reklamację można złożyć z wykorzystaniem formularza (Formularz reklamacji do pobrania).

3.        Reklamacja powinna zawierać następujące dane:

  •  informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i data stwierdzenia wystąpienia niezgodności Towaru z Umową sprzedaży/wady Towaru,
  • żądanie sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży,
  • dane kontaktowe osoby składającej reklamację.

4.    Sprzedawca ma obowiązek udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia. O wyniku jej rozpatrzenia i dalszych krokach Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.

5.    W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie zbadanie rzeczy przez Sprzedawcę Klient, z zastrzeżeniem postanowień dotyczących Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta, będzie zobowiązany dostarczyć na swój koszt Towar na adres Sprzedawcy ul. Chełmżyńska 180H, 04-464 Warszawa. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Sprzedawca zwraca Klientowi ww. koszt transportu jednak Sprzedawca zastrzega, iż w sytuacji, gdy Klient wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy Towaru oferowany przez sklep nobilia.pl, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów wykraczających poza najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez sklep nobilia.pl.

6.      W przypadku Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumentów, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Towaru z Umową sprzedaży niezbędne będzie zbadanie Towaru przez Sprzedawcę, obowiązkiem Klienta jest udostępnienie rzeczy Sprzedawcy, w tym umożliwienie Sprzedawcy odbioru Towaru od Klienta.

7.   Z zastrzeżeniem postanowień dotyczących Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta reklamacja nie wstrzymuje biegu terminu płatności i nie zwalnia Klienta z obowiązku terminowej zapłaty należności.

8.      W przypadku wadliwości części zamówienia, postanowienia dotyczące reklamacji stosuje się wyłącznie do część wadliwej. W pozostałym zakresie zamówienie uznaje się za zrealizowane prawidłowo.

9.     Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niewykonania lub nieprawidłowego wykonania przez Sprzedawcę zamówienia jest ograniczona wyłącznie do wysokości zapłaconej przez Klienta na rzecz Sprzedawcy ceny za złożone zamówienie. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek inne koszty poniesione przez Klienta, w szczególności koszty wykonania zastępczego, kary lub utracone zyski.

 

XVII. Uprawnienia Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta w przypadku niezgodności Towaru z umową – dotyczy Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta

 

1.    Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową sprzedaży Klient może żądać jego naprawy lub wymiany.

2.    Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.

3.    Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

  •  Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową;
  • Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową;
  • brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową;
  • brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych powyżej;
  • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

4.   Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową.

5.   Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.

 

XVIII. Dane osobowe

 

1.      Dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą z 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych są przechowywane w zbiorze danych przez SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Chełmżyńska 180H, 04-464 Warszawa.

2.       Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Dane osobowe podane w procesie składania zamówienia będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.

3.       Każdy Klient ma możliwość dostępu do swoich danych osobowych, ich weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia pisząc na adres mailowy sklep@nobilia.pl, za pośrednictwem formularza kontaktowego lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.

4.    Podając w serwisie dane osobowe Klient wyraża zgodę na otrzymywanie e-maili bezpośrednio związanych z realizacją złożonego przez siebie zamówienia.

5.    Sklep nobilia.pl nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje podania przez Klienta danych na stronach internetowych imitujących witrynę nobilia.pl.

6.     Pełne informacje o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności oraz RODO.

 

XIX. Polityka Cookies

 

1.        Definicje:

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną żądanych przez Użytkownika, przez SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Chełmżyńskiej 180H w Warszawie.

·           Administrator – SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Chełmżyńska 180H, Warszawa, REGON: 380451018, NIP: 952-21-82-772, która świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.

·           Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.

·             Cookies Administratora – oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.

·        Cookies Zewnętrzne – oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.

·           Serwis – oznacza stronę internetową, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działającą w domenie nobilia.pl

·           Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do stron internetowych Serwisu.

·           Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

2.        Rodzaje wykorzystywanych Cookies:

1)     Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.

2)   Administrator wykorzystuje dwa typy plików Cookies: 1) Cookies sesyjne (są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki; zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia; mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika) 2) Cookies trwałe, które są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania; zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika; mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.

3)     Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików Cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików Cookies.

3.      Cele w jakich wykorzystywane są Cookies:

1)       Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu poprawnej konfiguracji serwisu, a w szczególności do dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. Dodatkowo rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb. Oraz zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, zapamiętania historii odwiedzonych stron w Serwisie w celu rekomendacji treści, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.

2)   Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu uwierzytelniania Użytkownika w Serwisie i zapewnienia sesji Użytkownika w Serwisie, a w szczególności do utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła; poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki, optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.

3)     Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych, a w szczególności do dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb; poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Użytkowników na strony internetowe Serwisu.

4)   Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu zapamiętania lokalizacji Użytkownika, a w szczególności do poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji.

5)    Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu analiz i badań oraz audytu oglądalności, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.

6)       Administrator wykorzystuje Cookies własne w celu świadczenia usług reklamowych, a w szczególności do dostosowania prezentowanych za pośrednictwem Serwisu reklam usług i produktów firm trzecich.

7)  Administrator usługi wykorzystuje Cookies zewnętrzne w celu zalogowania do serwisu za pomocą serwisu społecznościowego poprzez Facebook Connect (administrator Cookies zewnętrznego: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii).

8)  Administrator usługi wykorzystuje Cookies zewnętrzne w celu zalogowania do serwisu za pomocą serwisu społecznościowego Google (administrator Cookies zewnętrznego: Google Inc z siedzibą w USA).

9)  Administrator usługi wykorzystuje Cookies zewnętrzne w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych plus.google.com (administrator Cookies zewnętrznego: Google Inc z siedzibą w USA).

10) Administrator usługi wykorzystuje Cookies zewnętrzne w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych Facebook.com (administrator Cookies zewnętrznego: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii).

4.        Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies:

1)     Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

2)    Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

3)    Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

 

XX. Zmiana i wykładnia Regulaminu

 

1.      Wyłączne prawo do wykładni Regulaminu przysługuje spółce SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Klient w razie wątpliwości co do wykładni Regulaminu ma obowiązek skontaktować się ze Sprzedawcą.

2.       SLODKIE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.

 

XXI. Postanowienia końcowe

 

1.       Wszystkie dodatkowe ustalenia między Sprzedawcą a Klientem w sposób odbiegający od postanowień Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2.       W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.

3.   Wszelkie spory pomiędzy Klientem a Sprzedawcą powstałe w związku ze złożonymi przez Klienta zamówieniami lub dotyczące materii objętej Regulaminem będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.

Nie
/
/
Filters
Loading...